četrtek, 28. februar 2013

A Night At Xiara

Last night I have visited my friend who recently moved into new flat.
I was so impressed about the flat and all the details in it
I just couldn't stop making photos... 
Few glasses of wine, delicious dinner and great company... 
I really, really enjoyed the evening!


Not kind of post that your are all used to
but I hope you will anyway like this sneak peek into her flat.

Have an awesome Friday everyone!
xxx

11 komentarjev:

  1. Odlicne si fotke napravila, bas mi se mnogo svidjaju ovi detalji u stanu!!
    Babuske i porculanski pas mi se mnogo dopadaju!!
    Super vece :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su ti fotke! Koji aparat koristis ? I objektiv ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marija sorry sto tako kasno odpisujem.. Hvala ti puno na komentaru.
      Koristim Nikon 3100, objektiv Nikon AF-S 18-55mm f/5.6G :)

      Izbriši
  3. Res zgleda čist inspiring!

    xx

    OdgovoriIzbriši
  4. tisto zadevo kjer so čigumiji notr bi takoj posvojila :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Heheh.. tudi mene je popolnoma prevzela ta zadevica :P

      Izbriši
  5. drugarica ti bas ima zanimljiv stan, svidja mi se! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se u potpunosti! I ja sam se totalno zaljubila u stancic :D

      Izbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...