nedelja, 11. november 2012

Crazy Night Out

I went clubbing with my girls last night and like always we had lots of fun. As usual we meet us first in our local bar for some quality chit chat and afterwards we finished in Cirkus. Music was again not 'my cup of tea' but with awesome company which I had, fun was just guaranteed! :)









I was wearing: dress & belt - Zara, jacket & scarf - H&M, shoes - no name.

Enjoy the rest of the Sunday everyone... 
As expected I'm bit done... :S
xoxo

36 komentarjev:

  1. Mozes li biti sladja?! :) tooo cute... A devojci tacno u sredini reci da ima dvojnicu u Novom Sadu - samo sto je udata i upravo je dobila dete :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihih hvala ti najljepsa :D
      Ozbiljno !? Odma joj moram to reci :D

      Izbriši
  2. Prelepe slike, devojka na poslednjoj slici je jako lepa :))

    OdgovoriIzbriši
  3. pa moraš li biti toliko slatka :)) suknjica mi je odlična, svidja mi se u ovoj kombinaciji za marticama, hot si miii :***

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hihih :D Hvala Sandrica na divnom komentaru! Uvjek me oraspolozis :D

      Izbriši
  4. Looks like a lot of fun ;D Cool pics!

    www.grumfus.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. great post :)
    u are so beautiful :) really nice outfit ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Suknja je super i svidja mi se kako si uklopila cipele malo zesce...

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobre fotografije, suknjica je jako slatka!

    OdgovoriIzbriši
  8. sladak outfit! ustvari sve ste mi bas stylish :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  9. Cvetna suknja ti je tako savrsena!!
    Volim tvoje slike i provoda.
    Uvek su nekako lepe i vesele, kao i sve :)

    OdgovoriIzbriši
  10. predivan outfit, jako mi se sviđa! veseo i pozitivan!

    OdgovoriIzbriši
  11. I opet te divne čizme <3 čini mi se da idu savršeno uz sve!

    OdgovoriIzbriši
  12. Šta reći...zgodna, zgodna:))...gležnjače su mi odlične...

    OdgovoriIzbriši
  13. Divna suknja!! I cizme su odlicne, i ja sam ovih dana sve vise u mojim dr.martens.
    Mnogo mi se dopada svaki put kako ste ti i tvoje drustvo obucene! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. čizme! lakirane! aaa, ljubomorna sam:O <3

    OdgovoriIzbriši
  15. i love your skirt :)

    http://lorihearts.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelepa!

    peculiarchick.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Prelijepa si, outfit je zakon!
    btw. jako ti lijepo stoji frizura
    Molim te da lajkaš ovu stranicu: http://www.index.hr/lajk/poster/DigniPalacZaMaturalac/12142/digni-palac-za-maturalac-3-d-opca-gimnazija-ploce
    Unaprijed puno hvala! <3

    OdgovoriIzbriši
  18. You look gorgeous! love your skirt!
    Following you on GFC and Bloglovin!

    Kisses, Lucy:)

    OdgovoriIzbriši
  19. You look great! I absolutely LOVE your hair!

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  20. you look amazing! :)


    If you have time, please visit my blog :) I hope you will like it!
    moonlightdreams-miadra.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...