sreda, 28. november 2012

Lights

Today I went to shopping with my lovely friend and considering that almost one week 
has passed since my last post we decided to make couple of outfit pics in garage house... 
Weather was really shitty and it didn't stop to rain for the whole day so probably that 
should be a reasons why I 'covered' myself all in black today :) 




I was wearing: H&M - blazer, Zara - tee, DIY skirt and no name boots.

Currently on repeat
♫ Ellie Goulding - Lights ♫


xoxo Slađi



You can also follow me on FACEBOOK




37 komentarjev:

  1. Super...a mačka mi je zakon..:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prava si black cat lepotica.
    Top mi se jako dopada!!

    OdgovoriIzbriši
  3. preslatka majica! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. super! js se tudi ponavad na take dneve čis u črno oblečem, ker pač paše :) pa komad je kuljči <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tocnot to! :D Potem me pa popolnoma razumes ;) Hvala Mushei pa full mi je dobro ker nekdo celo pogleda komadič :D

      Izbriši
  5. malo je reći da obožavam tvoj stil! Odlično sve i prethodni post je <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Wow presretna sam sto to cujem! Hvala ti puno NelaTasha uljepsala si mi dan :*

      Izbriši
  6. Jao, odličan mi je outfit! Ta majica s mačkom...<3

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekul, super mi je ta majica pa jos sa blejzerom..pun pogodak

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti si meni prelijepa..Uzivam u tvojim postovima <3 :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ohh hvala Semra :* bas mi je drago sto to cujem! <3

      Izbriši
  9. Mnogo mi se sviđa majica i kako savršeno ide sa tim čizmama, za kojima sam luda inače ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa Psycho Cat! I ja ludim za njima, zapostavila sam sve ostale cizmice koje posedujem :D

      Izbriši
  10. meeow :) pa hud komad, nism še poznala prej :) xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še ena ki je poslušala komad juhuhu :D Hvala Maja, meow :D

      Izbriši
  11. Hvala vam svima na predivnim komentarima, super ste!!! :***

    OdgovoriIzbriši
  12. Hvala ti na komentaru na mojem blogu...Odličan stajling!
    Imaš super blog,pratim te nadam se da ćeš pratiti natrag:)
    xx

    OdgovoriIzbriši
  13. kolk si pa ti lepa! <3 in ja muca na majčki je top.. big lajk! =)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ti si pa zmeri čist po mojem okusu :). Top outfit!

    xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gitaaa res hvala za cudovit komentar! Tvoj stil je meni full vsec tako da sem vesela ker to slisim ;)

      Izbriši

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...